maanantai 20. helmikuuta 2012

Haasteita haasteiden jälkeen : D

JEPJEP. Sain Monalta ja Mialta tälläsen sata asiaa-haasteen. Tää on 10 postauksen kestonen juttu, jossa jokaisen postauksen loppuun laitetaan 10 uutta asiaa itsestä. Eli 10 postaukseen 10 asiaa, mielipidettä tai muuta tietoa itsestä ja 10x10 taitaa olla 100, joten siksi nimi on Sata Asiaa.
Jokainen haastaa ainakin 3 muuta bloggaajaa, jolloin saadaan tämä menemään eteenpäin. Jutut voi olla ihan normaaleja, vaikka että lempiväri on punainen ja tykkää koirista jne. Sataan asiaan/juttuun mahtuu kuitenkin varmasti jotakin uutta tietoa jokaiselle.


JOTENKA TÄSSÄ ENSIMMÄISET KYMMENEN ASIAA;

1. Mä olen harrastanut koripalloa ja taekwondoa, mutta lopetin molemmat.
2. Mul on 5 sisarusta, joista 2 on aitoja ja 3 on puolsisaruksia.... 
3. .....En oo kuitenkaa nähny mun puolsiskoo ikinä.
4. Ku lähin yläasteelta mun keskiarvo oli 8.7, nyt se on jossain 7.6...
5. Mun lempiväri on oliivinvihree, mut turkoosiki on ihan kiva väri.
6. Oon tehny nyt mun huoneessa remonttii noin 8kk ajan, eikä tää oo vielkää valmis koska en jaksa tehä sitä loppuun asti xdd
7. Ku oon aikuinen haluun ostaa ittelleni bordercollien, Love it!
8. Mul ei oo mitää tietoo mitä haluun tehä aikuisena.
9. Oon tikkurilan lukiossa (tilu) musiikkiluokalla
10. En viihdy kauhee hyvin meiä luokalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti