tiistai 27. joulukuuta 2011

Tähtiä tähtiä!!

Aivan upea ilma ulkona nyt illalla! Kävelin puol kymmenen maissa kotia kohti poikaystävältäni ja katselin samalla ylös taivaalle. Tähdet näkyy todella hyvin!! Oon aina pitäny tähdistä ja nyt oli jotenkin tosi upeeta, kun ne näkyy niin hyvin. No kävelin sitten koko matkan kotii katsellen ylös taivaalle ja olin vaaraksi liikenteelle. Törmäsin melkein pyöräilijään(onneksi ehti väistää) syynä saattaa olla se, että meiä kadulla ei oo nyt sähköpylvästä, koska se kaatu meiä pihalle joten meiän kodin...katutie??? on aivan pimeänä. Enkä omista heijastintakaan vaikka pitäisi joten pyöräilijällä oli noin. 10% nähdä mut ja koska mä katoin vaan taivaalla olevia tähtiä en huomannut ollenkaan että se pyöräilijä ajo mua päin...

Mutta siis katottekste usein tähtikuvioita?? Mä yritän aina tunnistaa eri tähtikuvioita, mut tiedän suurinpiirteen 3 kuviota.... Tähdet on kivoi! :D

5 kommenttia:

  1. VIVIAN MIKSEN MÄ TIENNY ET SÄKI PIDÄT BLOGII? hah no nytpä tiedän :)
    Ja joo katoin eilen ihan samaa! Tähtitaivas on nii kaunis juttu ah

    http://c0mpletelyincomplete.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. voi laura :DDDD mistä sä mut löysit!!! xdd niii nyt tiedät :)))) ja nii toi oli aivan upee eile toi taivas!!!! tnä ei niinkää...

    VastaaPoista
  3. Mä tiiän vaan yhen tähtikuvion! Haluutko opettaa mulle ne kaks puuttuvaa, koska musta tuntuu, että se yks on se sama, jota bongailtiin sillon nuva on the rocks- iltana :)

    VastaaPoista
  4. katoin et seuraat jessiinan blogii ja sit katoin et OHOOOOO SULLAKI ON BLOGI :D hihihi

    VastaaPoista
  5. jessiina voidaa opetella yhes kaikki!!! ja laura :DDDDDD niihän mulla on xd

    VastaaPoista